Pagina's

dinsdag 10 september 2013

Nails in Bloom

Een super schattig pakje lag er in het schap. Roosjes op een warme rode achtergrond, netjes gepresenteerd in het display. Een beetje te laat om mee te doen met de nagelstickertrend die eerder dit jaar opkwam, maar nog niet te laat om er bij aan te sluiten. Diverse merken verkopen ze, Essie, L'oreal, Sephora, maar de kwaliteit verschilt.
Dat schattige pakje wat ik tegen kwam in het schap is van Catrice en hoort bij de Limited Edition 'Eve in Bloom' benieuwd wat ik van de stickers vind?


Groot fan van nagelstickers ben ik niet, al was het alleen al omdat er een aantal merken zijn die voor mij de ervaring een beetje verpest hebben. En, als ik toch een negatieve toon aan het zetten ben, de LE's van Catrice vallen me een beetje tegen. Ontzettend leuke thema's... die dan niet zo sterk zijn uitgewerkt, jammer!
Terug naar de nagelstickers, ze horen bij Eve in Bloom en ik vind ze wél goed aansluiten bij inhoud van de collectie. Het design vind ik leuk, maar er zitten niet heel veel maten in het pakje. Voor elke hand zijn er 6 stickers, je kunt er dan nog 1 weg laten. Op de achterkant van het pakje staat nog een instructie, voor hen die niet weten hoe je nagelstickers aanbrengt.

Het aanbrengen gaat vrij makkelijk, alleen zijn de stickers niet ideaal voor mijn vingerbedden. Eigenlijk zijn alle stickers iets te smal voor mijn vingers, waardoor de eenheid in het patroon een beetje verloren lijkt te gaan. Ze hebben een klein lipje aan de bovenkant, erg handig want zo krijg je geen vetvlekken van je vingers op de stickers. De stickers zijn lang genoeg, je hoeft ze dus alleen nog even netjes af te vijlen aan de bovenkant, fijn!

De stickers zitten hier op mijn nagels, ze zijn meer roze en een stuk matter dan ik in eerste instantie verwacht had, toch ziet het er wel netjes uit. Persoonlijk houd ik meer van geometrische prints op mijn nagels, zeker wanneer het nagelstickers betreft, maar het resultaat is prima.

Pluspunten:
- brengt prettig aan
- mooi design
- past bij de collectie
- lengte

Minpunten:
- weinig maten
- semi-mat (hoewel dat op te lossen in met een glanzende topcoat)

Edit: Na 3 dagen kwamen er scheurtjes in de sticker aan de bovenkant van mijn nagel, waardoor ik er continu aan wilde zitten. Wanneer je een topcoat over de stickers aan brengt zal dit (denk ik) minder snel gebeuren. Na 4 dagen haalde ik ze van mijn nagels af.

Voor de nagelstickers betaal je €2,39, ze zijn verkrijgbaar bij o.a. Trekpleister en Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten