Pagina's

dinsdag 18 juni 2013

Mijn week in foto's

Sinds een tijdje maak ik echt ontzettend veel foto's van alle dingen die ik doe. (Lees: ik heb mijn mobiel altijd bij me om "bereikbaar" te zijn en dus ook mijn camera.) Deze week neem ik je mee in de foto's die ik gemaakt heb.

To do


Een van de dingen waarom mijn nieuwe agenda erg fijn is: hij houdt niet helemaal op. Als in, je kunt alle afspraken na de laatste dag in mijn agenda gewoon vast opschrijven. Super handig, want in mijn huidige agenda bevinden zich op de laatste pagina allemaal zelfklevende memoblaadjes... die raak je gegarandeerd een keer kwijt.

In de bieb vond ik allemaal leuke muziekboeken (en nog veel meer leuke muziekstukken om in te studeren.) Erg leuk dat de bieb dit aanbiedt! 

Eten


Ik was op de gezonde smoothie-toer, deze smoothie was niet heel lekker. Ik wilde wat fruit en groente opmaken, hier zit onder andere appel en komkommer in. Geleerde les: de kans dat komkommer lekker in je smoothie is... bijzonder klein. 
Wel ga ik binnenkort weer even deze groene smoothie maken.

Deze smoothie van aardbei, kiwi en sojayoghurt was wel heel erg lekker. (Hoewel, smoothie? Met een beetje ijs erbij is het meer een milkshake...)

En weer een foto van mijn eten. Deze salade met appeltjes smaakte zo lekker. :D En dat terwijl het appelseizoen zo'n beetje voorbij is en goede, lekkere appels vinden steeds lastiger wordt. (Royal Gala is favoriet op het moment.)

In onze tuin staat ook een komkommerplant. Deze komkommer heeft nogal wat stormschade opgelopen, dat was een zware dag voor de tuin. 

 

Aankopen

Op een wat regenachtige dag liep ik ook nog in de stad en vond ik deze mooie oogschaduw. Hij bevat veel pigment, fijn! Hoeveel last hij heeft van fall-out moet ik nog even zien.

Verder nam ik deze nagelverzorgings-pen mee. Er zitten oliĆ«n in en hiermee kun je je nagelriemen makkelijk verzorgen. De pen heeft een viltstiftenpunt welke schuin afgesneden is. Hij heeft een ietwat zoete geur, maar deze is geenszins overheersend. 
Hij houd mijn nagelriemen lekker soepel, eens kijken of hij verder nog wat voor mijn nagels doet. 



Via de blogsale van Lisanne kwam ik aan dit super leuke jurkje, hij zit heel lekker en ik word er heel vrolijk van. Dankjewel Lisanne!






Nagels


Ik was weer aan het spelen met marble nail art (Nagellak in water, patroon tekenen en dan je nagels erin), mijn Essielakjes zijn daar echt heel fijn voor. Toch maar even opzoek naar wat goedkopere lakken die hier ook geschikt voor zijn, want het vreet wel een hoop nagellak en daar vind ik de lakjes van Essie toch te mooi voor



Heb ik, na een zoektocht van een eeuw, toch een fijne dekkende witte lak gevonden! (Guess what, hij is van Essie. <3 nbsp="" p="">

Toen ik donderdag naar Rotterdam ging heb ik thuis nog even mijn nagels voorzien van wat bloemetjes op de bovenste derde van mijn nagels, deze koraalroze kleur stond erg leuk bij mijn kobaltblauwe jurk. :)

Wat heb jij afgelopen week gedaan?



.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen