Pagina's

donderdag 7 maart 2013

Ik zie ik zie...

Tijd voor een kleine persoonlijke update.

De afgelopen tijd verschijnen mijn posts niet heel regelmatig meer. Hoe komt dat? Waarom toch?
Dit heeft alles te maken met een aantal veranderingen in mijn leventje.
Momenteel sta ik ingeschreven bij Artez hogeschool van de kunsten, voor de opleiding Creative Writing. (Aah, dat is zo cool!) Ik moet hiervoor toelatingsopdrachten maken, langs twee selectiedagen komen voordat ik deze opleiding officieel mag beginnen in september. (Maar dan heb je ook wel de allertofste opleiding die je kunt doen.)
Daarnaast ben ik lekker op zoek naar werk en kan ik meer uren gaan draaien bij Appie.

Achter de schermen gebeurt ook het een en ander, ik ben een nieuwe opzet aan het maken voor mijn blog. (Wat wil ik met mijn blog? Welke richting wil ik op? Wil ik betalen voor een domeinnaam? Wil ik advertenties op mijn blog? Wil ik er geld mee verdienen? Wat willen anderen op mijn blog zien? Wie is mijn doelgroep ookal weer?) (Wil ik over naar 'n wordpressformat om vanuit daar verder te werken? Wat wil ik dan voor mijn lay-out?)  Nieuwe doelen, meer vaste plekken en tijden verschillende types posts inplannen dus. Want hooguit 1 bericht in de week... erg veel is het niet.
Mocht je nog ideeën hebben, die zijn van harte welkom, laat vooral van je horen.

Last but not least, omdat het zo ontzettend leuk klinkt. Het zou leuk zijn als ik nu ook nog wat te vertellen had, maar dat valt dan weer tegen.
Heb je mijn icon al gezien? Huh, icon? Wanneer je naar mijn blog gaat zie je sinds een paar weken een bijtje met de letter W. Wangu Matokeo. Nog steeds Mijn Resultaten. Want resultaat heb je zodra er iets ondernomen is. De W moet trouwens ook de pootjes voorstellen van de bij. Ik ben er in ieder geval blij mee. En jij?

1 opmerking:

  1. Een heel lief en schattig wwwwwbijtje (spreek dit uit en je lip kriebelt)

    BeantwoordenVerwijderen