Pagina's

woensdag 13 maart 2013

Happy Song - Connie Talbot (with Jordan Jansen)


Vandaag strandde ik op dit liedje van Connie Talbot. Hey, kennen we die niet uit 2006? Yup, toen deed ze, ik geloof als 6 jarige, mee aan Britain's got Talent, waar ze in de finale verloor van een opera-zingende man.

In elk geval, ik ben nog steeds helemaal weg van haar. Ze heeft nog steeds dat superschattige meisjes-achtige en kan nog steeds echt otnzettend goed zingen. Als ze ooit wil ruilen, graag.
Ergens vind ik het wel goed dat ze niet zo ontzettend bekend meer is, in Nederland in elk geval. Wellicht valt het zijn van een kindster dan nog wel een beetje mee, of niet? Ze plaatst wel regelmatig filmpjes op youtube en heeft zo nu en dan een cd.

Ik hoop dat ze blijft zingen en wellicht zien we haar in een paar jaar terug als (pop?)ster. Ik ben nu alvast razend benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen