Pagina's

zaterdag 23 juni 2012

Update :D

Helaas even geen stukje deze week, maar vanaf volgende week staan er weer nieuwe stukjes online.
Zoals wel duidelijk was uit de beschrijving over mij, afgelopen jaar zat ik in 5 Havo, nu ben ik geslaagd :D.
Natuurlijk houd ik daarnaast mijn "studentenleven" op peil door het bezoeken van amicale feestjes, sociëteiten e.d.
Verder was ik de afgelopen tijd druk bezig met redactionele werkzaamheden van het jaarboek van onze school. Hartstikke leuk, maar ook lastig, beetje stressen. Het resultaat mag er zijn.

Wat ik nu ga doen? Na de zomer hoop ik te starten met de opleiding pedagogiek, daar heb ik super veel zin in, maar het blijft ook een beetje spannend natuurlijk. Van de week had ik een intake, dat was heel erg leuk, dus dat komt vast helemaal goed.

De komende tijd hoop ik gewoon verder gaan met het plaatsen van blogs, er komt nog een klein wedstrijdje  en er komen blogs aan van gastbloggers, awesome! Dus ja, er is weer van alles om weer naar uit te kijken.

En natuurlijk, op verzoek, geef ik ook nog even mijn mening over het voetbalgebeuren. (Het is dat ik er om gevraagd werd, anders had ik het niet gedaan haha.) Ik vind het terecht dat we de poule niet zijn doorgekomen, we zijn nu gelukkig weer thuis. Zowel de supporters als de spelers waren er, naar mijn mening, duidelijk niet klaar om verder te gaan. Het gaat om het spel, niet om de strijd. Als je kijkt naar hoeveel overtredingen er telkens gemaakt werden... En van de supporterskant lagen de verwachtingen te hoog. Er kwam veel te veel kritiek, soms is dat goed, maar er zijn grenzen. Inmiddels scharen we ons als 'halve fans' achter de andere europese landen die nog wel in de running zijn en kijken we stiekem toch wel even uit naar de finale. En voor de voetbalfans die voetbal niets vinden en alleen naar Nederland keken (of helemaal niet...) komen de Olympische Spelen er weer aan. Dát is pas sport!

liefs, Ella

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen